3zb Monika Rybińska- Falis

Kochani Rodzice i Uczniowie!

W związku z tym, że nasza szkoła przeniosła się tymczasowo (mam nadzieję, że nie na długo) do przestrzeni wirtualnej, będziemy spotykać się codziennie na komunikatorze Messenger, na który to przekazywać będę dla Was propozycje zajęć do pracy zdalnej – w domu.

Zachęcam również do korzystania z materiałów zawartych na stronie internetowej naszej szkoły w zakładce SZKOŁA DOMOWA. Znajdziecie tam karty pracy, scenariusze i propozycje zajęć od innych specjalistów, jak również wskazówki do pracy, instruktaże i zalecenia.

Jestem do Waszej dyspozycji, piszcie, dzwońcie w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Postarajmy się też wykorzystać ten czas do wdrażania Naszch Chłopców do samodzielności: niech pomagają na miarę swoich możliwości w wykonywaniu obowiązków domowych (wieszanie i ściąganie prania, przygotowywanie śniadania/kolacji, mycie naczyń, ścieranie kurzy, porządkowanie swojego pokoju….jest naprawdę wiele czynności, w które Nasi Chłopcy mogą się zaangażować) 😊

Pozdrawiam serdecznie



Przysposobienie do pracy

Ewa Orłowska-Łata

1. https://akademiasmaku.pl (strona zawiera zdrowe przepisy do zrobienia z dzieckiem )
2. co robić w domu podczas kwarantanny ( strona zawiera 20 miejsc, które możemy zwiedzić nie wychodząc z domu )
3.https:// polki.pl/rodzina/dziecko.zabawy ( kilkanaście propozycji na czas wolny)

https://youtu.be/lMukDaVtIIE

YouTube

Joanna Bąk

Konrad
– ćwiczenia w składaniu kartek na pół i władaniu do koperty,
-stemplowanie pieczątką z ziemniaka w wyznaczonym miejscu np. po środku kartki,
– segregowanie do pojemników kredek, piasków 
Michał
 – wkladanie 25 kartek do koszulki na dokumenty,
– wycinanie i sklejanie kopert,
– wycinanie  nożyczkami po linii

Magda Kawalec

Ewa Rasiewicz

Obejrzyj film Narzędzia ” must  have ”  w ogrodzie [ sąsiedzkie  porady]  w youtube 
www.youtube.com/watch?v=a3hZ_pOT_dE.
Powtórzenie 5 nazw narzędzi  głośno i wyraźnie.W miarę możliwości wydrukować rysunki narzędzi i pokolorować
 https://miastodzieci.pl/kolorowanki/k/narzedzia

OGRODNICTWO Z DNIA 7.04.20R.
OBEJRZYJ  FILMIK   NIE  WYRZUCAJ  RESZTEK  TYCH  PRODUKTÓW. OTO 12  WARZYW  I  OWOCÓW , KTÓRE  MOŻESZ  PONOWNIE WYHODOWAĆ. https://www.youtube.com/watch?v=isF0b2fZZf0
ZADANIE  DO WYKONANIA
1. WYPISZ LUB POWTÓRZ  Z POMOCĄ NAZWY 5  ROŚLIN Z FILMU   , KTÓRE MOŻNA WYHODOWAĆ Z RESZTEK
2. W MIARĘ MOŻLIWOŚCI  ZAŁÓŻ UPRAWĘ WYBRANEJ PRZEZ CIEBIE ROŚLINY.
3. WAŻNE !!!!! WYMIENIAJ WODĘ CO 2 DNI. POWODZENIA!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=28F0AsKLdkI

Ogrodnictwo z dnia 21.04.20r.
Uzyskanie sadzonki z nasion cytryny

Piosenki i zabawy o witaminach i zdrowym odżywianiu
Piosenki o witaminach oraz o  zdrowiu
https://www.youtube.com/watch?v=1bmJ4Zlj_B4
Jarzynowa gimnastyka
https://www.youtube.com/watch?v=1bmJ4Zlj_B4

Piosenki o wiosnie 
https://www.youtube.com/watch?v=gpZElYqu1Ag
Piosenki o parku i opowiadanie o roślinach i zwierzętach mieszkających w parku
https://www.youtube.com/watch?v=HKbblzMIIEo
https://www.youtube.com/watch?v=UvTKnuf9bcE

Ogrodnictwo z dnia 19.05.20r
Obejrzyj film o owadach żyjące na łące.Poznajemy pszczoły.
https://www.youtube.com/watch?v=FWINiYdi_p4
Pokoloruj obrazek z pszczołą można wybrać z wielu propozycji na stronie pszczółki pszczoła kolorowanki w google lub https://miastodzieci.pl/kolorowanki/dokoncz-rysowanie-pszczol/

Ogrodnictwo dla kl. III z B 
Obejrzeć filmik i posłuchać opowieści o zwierzętach i roślinach mieszkających w borze
https://www.youtube.com/watch?v=PdFt8QoOKzI
https://www.youtube.com/watch?v=LKLf5EN1Ff4
Rewalidacja dla Konrada i Michała kl. III z bObejrzeć filmik i posłuchać piosenek
https://www.youtube.com/watch?v=6GnmvSfnOFw

obejrzeć film o pszczołach i spróbować pokolorować obrazek pszczoły.Jak narysować pszczołę

https://www.youtube.com/watch?v=b3W_RMrqnsw

Ogrodnictwo z dnia 2.06,20r
Poznaj warzywa jakie można wysiać w ogrodzie i na balkonie .Narysuj wybrane  warzywo lub pokoloruj rzodkiewkę 
https://www.youtube.com/watch?v=cnGe1AtyhBE

Poznajemy różne odmiany dalii.Pozdrawiam serdecznie pani Ewa 
Dla chętnych narysować kwiaty dalii. Podaję stronę gdzie są rysunki  kwiatów
https://www.e-kolorowanki.eu/kwiaty/https://www.youtube.com/watch?v=iRu7uywc_oU


Zajęcia rozwijające kreatywność

Vita Miropoltseva

Muzykoterapia – drodzy uczniowie dzisiaj posłuchajcie muzykę relaksacyjną w gronie rodzinnym i zrelaksujcie:)
https://www.youtube.com/watch?v=x0fhwXMHqec

Stymulacja rozwoju motoryki małej – szanowni Państwo, drogi uczniu. Podaje ćwiczenia które pomogą nam rozwinąć motorykę małą od rozwoju której zależny jest pomyślny rozwój umiejętności samoobsługi, rysowania itd., ciąg dalszy.
Ćwiczenia grafomotoryczne:
➔ dowolne kreślenie palcem/pędzlem prostych
kształtów (dowolnych lub określonych linii prostych,
ukośnych, falistych, okrągłych itp.);
➔ samodzielne rysowanie różnorodnych szlaczków;
➔ łączenie kropek.
Ćwiczenia koordynacji wzrokowo-ruchowej:
➔ słuchanie odgłosów zwierząt;
➔ powtarzanie samogłosek, dni tygodnia itd.
➔ segregowanie kartek według kształtów i kolorów;
➔ naśladowanie ruchów;
Muzykoterapia – słuchanie dźwięków instrumentów muzycznych
https://www.youtube.com/watch?v=MadTiSUv4Jo

Przedmiot: zajęcia rozwijające kreatywność.

Praca plastyczna ” Wiosenne korale z makaronu dla mamy” – drodzy uczniowie z pomocą rodziców lub rodzeństwa wykonajcie prace plastyczną – korale z kolorowego makaronu.
Filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=YpHO9aTsIBA

Praca plastyczna ” Wyklejanie z papieru lub plasteliny” –  drodzy uczniowie, z pomocą rodziców lub rodzeństwa wykonajcie pracę plastyczą „Wyklejanie z papieru lub plasteliny” według poniższych szablonów.

Przedmiot: zajęcia rozwijające kreatywność.
Praca plastyczna „Fajerwerki” – drodzy uczniowie, z pomocą rodziców lub rodzeństwa wykonajcie pracę plastyczną „Fajerwerki” za pomocą czarnej kartki z bloku technicznego, kolorowej farby, kolorowego brokatu (jeżeli jest dostępny), rolek po papierze toaletowym.Sposób wykonania można zobaczyć na tej stronie internetowej https://www.szkolneinspiracje.pl/fajerwerki-praca-plastyczna/

Filmoterapia „Życie lasu” – drodzy uczniowie, obejrzycie film „Życie lasu – bogactwo przyrody”, zobaczcie jak piękny świat nas otacza https://www.youtube.com/watch?v=awlwB3-r9eU

  • Usprawnianie motoryki małej i dużej- usprawnianie koordynacji ruchów
  • 1) Segregowanie – segregowanie kartek w różnych kolorach wg. Wzoru;
    2) Malowanie farbami – malowanie farbami za pomocą  na dużym arkuszu papieru.
    3) Łączenie kropek „Kwiat” z pomocą rodziców lub rodzeństwa.
    4) Celowanie – celowanie piłeczki do kosza postawionego w niewielkiej odległości od ucznia

Praca plastyczna „Słoik ozdobiony plasteliną” – drodzy uczniowie, z pomocą rodziców lub rodzeństwa  wykonajcie pracę z wykorzystaniem słoika i plasteliny.  

Praca plastyczna „Łódki z nakrętek i pokrywek” – drodzy uczniwie, z pomocą rodziców wykonajcie pracę plastyczną. Z materiałami instruktażowymi możecie zapoznać się na tej stronie https://dzieciakiwdomu.pl/2014/08/lodki-z-nakretek-i-pokrywek-zabawki-z-recyklingu.html 

Praca plastyczna „Drzewko” – drodzy uczniowie z pomocą rodziców lub rodzeństwa wykonajcie pracę  plastyczną za pomocą wydrukowanego drzewa wykorzystując technikę malowania, stemplowania i odbijania liści co rosną obok waszego domu.

Praca plastyczna „Tęcza” – drodzy uczniowie z pomocą rodziców lub rodzeństwa wykonajcie tęczę za pomocą farb i  patyczków higienicznych według filmiku https://www.youtube.com/watch?v=uBdWZCZso8I


Michał Doroniewicz

Szanowni Państwo, uczniowie!
W dniu dzisiejszy proponuję wykonać cwiczenia przedstawione w załączonym linku, na tzw. poprawę ogólnej kondycji. Zachęcam do uczestnictwa i regularnych ćwiczeń a także rekreacji i aktywność fizycznej (oczywiście w sposób bezpieczny i zgodnie z zaleceniami ministerstwa)
https://youtu.be/Mv2UHIQPBiY
Pozdrawiam serdecznie
 Michał Doroniewicz

Szanowni uczniowie, Drodzy rodzice
W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. Chciałbym aby dzisiaj mottem przewodnim była: „Rozgrzewka oraz ćwiczenia z użyciem stołka”.
Zachęcam do wytrwałości oraz wykonania wszystkich ćwiczeń zgodnie z załączonymi linkiemi.
https://youtu.be/SGuKDNvBo_U
https://youtu.be/DP5Gib9SXo8
https://www.youtube.com/watch?v=PAUmNKJNPsA
W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji. Zachęcam do kontaktu przez wychowawcę klasy lub kontakt bezpośredni.
Z wyrazami szacunku 
Michał Doroniewicz

Szanowni uczniowie, Drodzy rodzice
W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. Chciałbym aby dzisiaj mottem przewodnim była: „Prosta postawa ciała”.
Na początku zajęć zachęcam do wykonania treningu rozciągającego wraz z intensywną rozgrzewką rozciągającą – link w załączeniu: https://youtu.be/85ZE3meQlno
Po tak wykonanej rozgrzewce zachęcam do wykonania ćwiczeń korekcyjnych  zgodnie z przedstawioną prezentacją w poniższym linku:
https://youtu.be/gLPfKxoSumY
W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji. Zachęcam do kontaktu przez wychowawcę klasy lub kontakt bezpośredni.
Z wyrazami szacunku 
Michał Doroniewicz

Szanowni uczniowie, Drodzy rodzice

W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. Chciałbym aby dzisiaj mottem przewodnim był tzw: „Trening kreatywny”.. W ramach ćwiczeń wykorzystamy trening. Zachęcam do modyfikacji przedstawionych w załączonym filmie ćwiczeń.
https://youtu.be/F60Y1eElcsY
Do przesłanych ćwiczeń  na początku dzisiejszych zajęć zachęcam do turbo rozgrzewki, link poniżej:
https://youtu.be/PAUmNKJNPsA
W razie pytań jak zawsze jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem Michał

Szanowni uczniowie, Drodzy rodzice
W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. W dniu dzisiejszym zapraszam do wykonania „Ćwiczenia koordynacyjne z piłką”. Poniżej linki.
https://youtu.be/CEyba0BvBUE
W przypadku chęci modyfikacji i wykonania dodatkowych ćwiczeń w załączeniu przesyłam kolejny link:
https://youtu.be/fJuExtXREmg
Na początku dzisiejszych zajęć zachęcam oczywiście do rozgrzewki, link poniżej:
https://youtu.be/PAUmNKJNPsA
W razie pytań jak zawsze jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał 

Szanowni uczniowie,  rodzice

W dniu dzisiejszy ponownie zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. z wychowania fizycznego
https://youtu.be/df4sGdd7vd4

Chciałbym aby dzisiaj mottem przewodnim były trening sprawnościowy. W załączeniu przesyłam link  do ćwiczeń sprawnościowych.
https://youtu.be/CEyba0BvBUE
https://youtu.be/mlYMyo0ztxk

W razie pytań jak zawsze jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał

Szanowni uczniowie,  rodzice

W dniu dzisiejszy ponownie zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. z wychowania fizycznego. w dzisiejszym dniu przygotowałam dla Was kilka  propozycji ćwiczeń w domu.
W załączeniu linki:
https://youtu.be/iJdgErtfSzo – motoryka
https://youtu.be/mlYMyo0ztxk – ćwiczenia ogólno kondycyjne
https://youtu.be/J7Evuks9Fos – ćwiczenia z przyborami
Zachęcam do aktywności fizycznej. W razie pytań jak zawsze jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał

Szanowni uczniowie,  rodzice

W dniu dzisiejszy ponownie zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. z wychowania fizycznego. w dzisiejszym dniu przygotowałam dla Was kilka  propozycji ćwiczeń w domu.

W załączeniu linki:

https://youtu.be/_scsOZ0SOg8 – rozgrzewka wprowadzająca do zajęć

https://youtu.be/aDUfg3X08ps – ćwiczenia z piłką

Szanowni uczniowie,  rodzice
W dniu dzisiejszy ponownie zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. z wychowania fizycznego. w dzisiejszym dniu przygotowałam dla Was kilka  propozycji ćwiczeń w domu.
W załączeniu linki:
https://youtu.be/vPchQOfveS8 – rozgrzewka z piłką wprowadzająca do zajęć
https://youtu.be/Ip4tmGx6FSg – wzmacnianie mięśni posturalnych
https://youtu.be/OFNJYSN0ZIU – ćwiczenia z piłką
https://youtu.be/bujG6YmPjVY – kształtowanie ogólnej sprawności z piłką
Zachęcam do aktywności fizycznej i próby wykonania jak największej ilości ćwiczeń z przesłanego materiału. W razie pytań jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem
Michał

Szanowni uczniowie, 
W dniu dzisiejszym zapraszam do kształtowania koordynacji wzrokowo – ruchowej

https://youtu.be/PAUmNKJNPsA – rozgrzewka
Linki do ćwiczeń:
https://youtu.be/CEyba0BvBUE
https://youtu.be/fJuExtXREmg
W razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał

Szanowni uczniowie, 

W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. 
W dniu dzisiejszym zapraszam do kształtowania koordynacji wzrokowo – ruchowej
Linki do ćwiczeń:
https://youtu.be/6Bgw_w6tJmo
https://youtu.be/xvSt9vs61fY
https://youtu.be/VHJDa7_UN4E
W razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał

Szanowni uczniowie, 
W dniu dzisiejszy zachęcam do uczestnictwa w domowych zajęciach. 
W dniu dzisiejszym zapraszam do kształtowania koordynacji wzrokowo – ruchowej
Linki do ćwiczeń:
https://youtu.be/vPchQOfveS8 – Rozgrzewka
https://youtu.be/FAv2HEpsu – zreczność, szybkość i poczucie równowagi
https://youtu.be/hWGi9rNzuRk – ćwiczenia siłowe z własnym ciężarem
W razie pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem 
Michał

Szanowni uczniowie,  rodzice
W dniu dzisiejszy ponownie zachęcam do uczestnictwa w zajęciach. z wychowania fizycznego. 
W załączeniu linki:
 https://youtu.be/vPchQOfveS8 – Rozgrzewka z piłką
https://youtu.be/OFNJYSN0ZIU – Ćwiczenia z piłką dla jednej osoby
https://youtu.be/WbMKgaPPAs0 – aktywność fizyczna – zestaw ćwiczeń
Zachęcam do aktywności fizycznej. 
Z poważaniem
Michał


Logopedia Agnieszka Swoboda


Rki

Vita Miropoltseva

Przedmiot: zajęcia rewalidacyjne
Wszechstronny rozwój ucznia – Szanowni Państwo, drogi uczniu. Podaje ćwiczenia które pomogą nam wszechstronnie rozwinąć zdolności ucznia. 
1.Segregowanie kartek w różnych kolorach wg. wzoru.
2.Malowanie farbami za pomocą rąk na dużym arkuszu papieru.
3.Łączenie kropek „Kwiat” z pomocą rodziców lub rodzeństwa.
4.Celowanie piłeczki do kosza postawionego w niewielkiej odległości od ucznia.

Przedmiot: zajęcia rewalidacyjne
Aktywizowanie i wspomaganie wszechstronnego rozwoju ucznia:
1) ćw. – zapinanie i rozpinanie zamka;
2) ćw. – rozpinanie i zapinanie guzików;
3) ćw. – segregowanie talerzy wg wielkości: duże, małe;
4) ćw. – układanie kartek wg koloru.

Przedniot: zajęcia rewalidacyjne
Doskonalenie orientacji przestrzennej – doskonalenie percepcji wzrokowej, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej:
1). Naśladowanie ruchów i czynności:
– podnoszenie rąk do góry,
– machanie ręką, 
– dotykanie ramion, 
– tupanie nogami, 
– kładzenie rąk na biodrach, 
– darcie gazety 
2). Naśladowanie ruchów z zakresu motoryki małej:– otwieranie i zamykanie dłoni, 
– prostowanie palca wskazującego i kciuka ( z zaciśniętej dłoni), 
– dotykanie palcem wskazującym części ciała: nos, oko ucho, kolano itp 
3). Naśladowanie mimiki twarzy:
– otwieranie ust,
– wysuwanie języka,
– uśmiechanie się, 
4). Naśladowanie z użyciem przedmiotów:
– podnoszenie słuchawki do ucha, 
– robienie wałeczka z plasteliny, 
– naciskanie na dzwonek, 
– łapanie i rzucanie piłki 
5). Dopasowywanie:
– dopasowywanie identycznych przedmiotów ( np. https://edu.dalejrazem.pl/nauka-dopasowywania-przedmiotu-do-przedmiotu ),- dopasowanie figur geometrycznych (do wydruku i wycięćia) https://edu.dalejrazem.pl/nauka-umieszczania-figur-geometrycznych-w-odpowiadajacych-im-otworach

Przedmiot: zajęcia rewalidacyjne

  • Doskonalenie orientacji przestrzennej – doskonalenie percepcji wzrokowej, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, wydłużenie czasu koncentracji uwagi na działaniu celowym.
    1. „Rób to co ja”– wskazywanie uczniowi części ciała i nazywanie ich, następnie Pani/Pan kieruje prośby typu: podnieś prawą rękę do góry i zrób zwrot w prawo, zrób krok w tył, podskocz na lewej nodze itd.
    2. Wieszanie prania– uczeń ma rozwieszony sznurek na którym ma powiesić koszulki za pomocą spinaczy do bielizny.
    3. ” Pokój Konrada” – układanie/porządkowanie w szafie zgodnie z instrukcją Pani/Pana (np. Połóż pomarańczową koszulę na górze, włóż klocek do czerwonego pudełka itp.).
  • Usprawnianie motoryki małej i dużej, usprawnianie koordynacji ruchów „Kuchnia” – drogi uczniu, wykonaj ćwiczenia z pomocą rodziców lub rodzeństwa. 
  • Ćwiczenia:
    1. Uczeń ma za zadanie posegrygować widelce stołowe, łyżki małe i łyżki duże wg. wzoru;
    2. Uczeń ma za zadanie umyć naczynia;
    3. Uczeń ma za zadanie nalać wodę do czajnika;
    4. Uczeń ma za zadanie wytrzeć stół po obiedzie i kolacji;
    5. Uczeń ma za zadanie poprzestawiać krzesła do stołu.
  • usprawnienie percepcji wzrokowej, motoryki:
    1. Uczeń składa pocięte obrazki, figury, pocztówki  (od prostych dwuczęściowych
      do skomplikowanych puzzli) według wzoru i z pamięci;
    2. Uczeń dobiera pary takich samych obrazków (popularne gry „Memo”);
    3. Uczeń układa figury, kształty, szeregi według wzoru i z pamięci;
    4. Uczeń różnicuje położenia figur/elementów w przestrzeni – wskazywanie, co jest blisko,
       a co daleko;
    5. Uczeń łączy kropki i tworzy obrazek – rysunek „Kotek” z pomocą rodziców. 

Doskonalenie orientacji przestrzennej – doskonalenie percepcji wzrokowej, rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej (utrwalenie materiału):1). Naśladowanie ruchów i czynności:
– podnoszenie rąk do góry,
– machanie ręką, 
– dotykanie ramion, 
– tupanie nogami, 
– kładzenie rąk na biodrach, 
– darcie gazety 
2). Naśladowanie ruchów z zakresu motoryki małej:– otwieranie i zamykanie dłoni, 
– prostowanie palca wskazującego i kciuka ( z zaciśniętej dłoni), 
– dotykanie palcem wskazującym części ciała: nos, oko ucho, kolano itp 
3). Naśladowanie mimiki twarzy:
– otwieranie ust,
– wysuwanie języka,
– uśmiechanie się, 
4). Naśladowanie z użyciem przedmiotów:
– podnoszenie słuchawki do ucha, 
– robienie wałeczka z plasteliny, 
– naciskanie na dzwonek, 
– łapanie i rzucanie piłki 
5). Dopasowywanie:
– dopasowywanie identycznych przedmiotów ( np. https://edu.dalejrazem.pl/nauka-dopasowywania-przedmiotu-do-przedmiotu ),- dopasowanie figur geometrycznych (do wydruku i wycięćia) https://edu.dalejrazem.pl/nauka-umieszczania-figur-geometrycznych-w-odpowiadajacych-im-otworach

  • Usprawnianie motoryki małej i dużej, usprawnianie koordynacji ruchów „Kuchnia” – drogi uczniu, wykonaj ćwiczenia z pomocą rodziców lub rodzeństwa ( utrwalenie materiału) .
  • Ćwiczenia:
    1. Uczeń ma za zadanie posegregować widelce stołowe, łyżki małe i łyżki duże wg. wzoru;
    2. Uczeń ma za zadanie umyć naczynia;
    3. Uczeń ma za zadanie nalać wodę do czajnika;
    4. Uczeń ma za zadanie wytrzeć stół po obiedzie i kolacji;
    5. Uczeń ma za zadanie poprzestawiać krzesła do stołu.

Ewa Rasiewicz

Rewalidacja dla Michała Ługowskiego
27.03.20r,
Wykonanie zajączka  wielkanocnego ze skarpetki 
/www.youtube.com/watch?v=wAVTm1nNFx8
3.04.20r.
Doskonalenie koncentracji uwagi na zadaniu i w jaki sposób ten rysunek powstaje. Z pomocą rodzica obrysuj rękę i zobacz na filmiku co jeszcze możesz dorysować.
https://www.youtube.com/watch?v=6IhSs1oirHM

REWALIDACJA DLA KONRADA  KRUGERA Z DNIA 6.04.20R.
Wykonanie girlandy wielkanocnej.Przygotować : kolorowy papier , klej  .taśmę, nożyczki
1. Wyciąć Z POMOCĄ RODZICA z kolorowego papieru różnej wielkości kształt jajek.
2.Przykleić jajka do taśmy.
3. Gotową girlandę można powiesić .
ZOBACZ JAK PROSTO MOŻNA   WYKONAĆ DEKORACJĘ ŚWIĄTECZNĄ .
ŻYCZĘ POWODZENIA W PRACY I MIŁYCH , ZDROWYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH .

Rewalidacja dla Konrada Krugera
30.03.20r.Wykonanie zajączka  wielkanocnego ze skarpetki 
/www.youtube.com/watch?v=wAVTm1nNFx8
20.04.20 zabawy z piaskiem kinetycznym 
https://mojedziecikreatywnie.pl/2015/11/piasek-kinetyczny-pomysly-na-zabawe-i-nauke/

Rewalidacja dla Kondrada Krugera i Michała  Ługowskiego
Program o zwierzętach mieszkających na wsi i w mieście.
https://www.youtube.com/watch?v=RKxwNYHxgmM

Piosenki dla dzieci do powtarzaniahttps://www.youtube.com/watch?v=zUgzWqgYPeEco piszczy w trawie – piosenkihttps://www.youtube.com/watch?v=-BUOhWf14Qo

Proste zabawy ruchowe z poduszką
https://www.youtube.com/watch?v=_RzT_73WHUg
https://www.youtube.com/watch?v=oGJg1RSOof4


Małgorzata Kozłowska-Kocot

Danuta Góra